Tuesday, May 27, 2008

Percuma Untuk Ketua Team Candat

Seronok mencandat ni... Bagi siapa yang telah biasa dengan aktiviti mencabar ini, dia akan teruja dengan aktiviti ini.

Ada saja kesempatan turun ke laut, dia tidak akan lepaskan peluang keemasan itu untuk berbuat demikian.

Saya sendiri telah biasa dengan aktiviti ini kerana saya sudah biasa dengan kehidupan laut sebab kampung saya Chendering adalah kampung pelaut.

Saya sekarang dalam proses menghantar satu team ke destinasi menarik lubuk sotong di sekitar Pulau Kapas tengah bulan depan.

Saya menawarkan pengecualian bayaran kepada mereka yang berjaya membawa sekurang-kurangnya lapan (8) orang untuk ekspedisi kali ini bagi Pakej 2.

Sila hubungi saya melalui e-mail dan talian hand phone yang tertera di blog ini untuk keterangan dan tindakan lanjut.

No comments: